Răspunsuri

2014-10-02T21:10:02+03:00
Pai incepi cu ceva gen " A sosit toamna , frunzele copacilor formeaza bla bla bla ...."
dupa bag Pasarile calatoare au inceput sa plece in tarile calde..... dupa zici ceva de ploi , de vant , de covor de frunze , de inceperea scolii si dupa in incheiere zici si tu ca toamna e anotimpul tau preferat 

Sper ca am fost  de ajutor.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-02T21:23:50+03:00
Poti sa scrii despre fenomenele care au loc odata cu schimbarile din natura..gen frunzele care cad, zilele care se scurteaza, pasarile pleaca, vremea se raceste si incep ploile. Poti totusi sa tratezi venirea toamnei ca si cum ar fi un lucru pozitiv. Copiii sunt "bucurosi" de inceperea scolii, isi revad prietenii, invata lucruri noi (asa vei fi vazut ca un elev silitor caruia ii place scoala)...sper ca te-am ajutat!!!