Răspunsuri

2014-10-02T21:10:58+03:00

                                                                Draga scolare,
Te rog nu mai pata foile caietului deoarece caietele sunt foarte folositoare scolarilor.Deci te rog ai graja de caietele tale
   

............(NUME )











7 3 7
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-02T21:35:04+03:00
Draga scolarule, Iti propun un joc...gandeste-te ca foile caietului pe care le patezi ar fi hainele pe care le porti. O pata de cerneala pe caiet se poate sterge, insa urma ramane asa cum pe o haina alba pata de ciocolata nu se mai scoate. Asadar, ai putea, te rog sa fii mai atent si sa iti scutesti caietele de rusinea de a fi mereu patate...asa cu siguranta te.ai simti si tu mai bine si ai invata cu mai multa placere. Sper ca imi vei asculta sfatul, ..............................(numele tau).
15 4 15
Sper ca ti.am fost de ajutor....daca e asa, bifeaza te rog "cel mai bun".