Imi traduceti si mie textul va rog frumos: I'm having a fantastic holiday in....People here are really very friendly and the food is wonderful.I have eaten lots of spaghetti,I mean real spaghetti,like they make here

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-02T20:50:05+03:00
Am o zi de sarbatoare fantastica in.. Aici oamenii sunt cu adevarat prietenosi si mancarea este foarte buna. Am mancat foarte multe spaghete. Si ma refer la spagehte reale, asa cum sunt cele de aici.

Textul asta in engleza nu prea e corect. Traducerea insa e
2014-10-02T20:51:24+03:00
Am avut o vacanta fantastica in...
Oamneii de aici sunt foarte prietenosi iar mancarea este minunata. 
Am mancat multe spaghetti, adica spaghetti reale, ca si cum s-ar face aici.