prezenta scriitorului este inlocuita de cea a personajelor,autorul nareaza la persoana a lll timpul trecut,ca mod de exprimare predomina naratiunea,uneori alterneaza cu descrierea si dialogul
sper sa iti fie de folos
mersi,este pentru Doua loturi de ion luca Caragiale
cu pl

Răspunsuri

2014-02-19T17:18:11+02:00
Cuprinde totalitatea operelor narative
Actiunea se organizeaza intr-o succesiune de momente ale subiectului.
Actiunea poate fi relatata cronologic.
Prezenta naratorului care relateaza la prsoana aIII-a sau la persoana I.
Prezena persoanjelor cu diferite grade(principale,secundare,episodice,figurante)
Modul de expunere dominant este naratiunea care se impleteste cu dialogul si descrierea.
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-19T17:18:23+02:00
Trasaturile genului epic:
-existenta personajelor principale secundare si episodice
-modul de expunere este naratiunea
- firul narativ este conturat de cele 5 mom. ale subiectului
-aparitia unor situatii de conflict
-intamplarea este plasata in timp si spatiu.

2 3 2