Inlocuiti cuvintele subliniate in dealurile CARAMIZII CALCINATE cu altele avand acelasi sens .Ce efect are aceasta inlouire asupra textului de baza ? ( Textul este " Cele dintai lecturi " de Mircea Eliade

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-02T20:35:46+03:00
Caramizi - Ruginii
Calcinate - Fripe,parlite..
Au efectul de a dezvolta textul !

26 4 26
2014-10-02T20:37:10+03:00
Dealurile maronii calcaroase
aceasta inlocuire nu are nici un efect asupra textului de baza deoarece inseamna celasi lusru
16 3 16