prieten,prietenos,prietenesc,prietenie ......... padure,padurat,padurice...............copil,copilaros copilas copilandru drum, drumulet drumusor

Răspunsuri

2014-10-02T19:51:25+03:00
Prieten: prietenie prietenos prietenas imprietenit reimprietenit etc.
padure: padurice impadurit ,paduros reimpadurit etc.
copil: copilas copilaros copilarie etc,
drum: drumeag drumisor etc.
2 2 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-02T19:55:43+03:00
prieten                    padure            copil                  drum
prietenos                impadurit         copilandru           drumulos
neprietenos            padurice           copilita              drumetie
prietenie                  paduros          copilas                drumet
prietenas                padurice           copilarie            drumeag
imprietenit                                      copilaros            drumisor