Va rog frumos sami spuneti ce sugereza expresiile :iarba pare de omat .,vezi izvoare zdrumicate .,s-auzi mandra glasuire a padurii de argint... si repetitia mii de fluturi mii de roiuri va rog sami spuneti repede si corect multumesc

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-19T16:55:33+02:00
Sugereaza printr-o comparatie si un epitet venirea iernii ce albeste totul in calea ei .
repetitia "mii de ....mii de .." 
3 3 3
2014-02-19T16:57:28+02:00
E hiperbola . " mii de roiuri de albine .. mii de fluturi "  , a zis doamna  profesoara in clasa.