Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-02T19:43:28+03:00
Pai sa luam un numar par aleatoriu...

6
si unul impar...3

par +impar va da...6+3=9, deci impar.
Sa luam alta pereche, sa vedem daca verifica

18+25=43, deci tot impar.
C va fi deci impar
1 5 1
2014-10-02T19:43:30+03:00
Daca a este numar par si b este impar c este un nr par
de exemplu 4*3=12 , 2*3=6
e adunare, nu inmultire
atentie la neatentie