Răspunsuri

2014-10-02T19:35:38+03:00
Deoare el are anumite adaptari la mediul de viata în care trăiește
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-02T20:57:28+03:00
Animalele se adapteaza la diferite medii de viata!!!pentru asta trebuie timp mult 100-200 ani pentru o asa evolutie!!!CA DE EXEMPLU DACA AR FI APA PESTE TOT OAMENII AVEAU PLAMINI DEZVOLTATI CU CAMERE SPECIALE DE TINERE A AERULUI CA SI PESTELE!!!
1 5 1