Răspunsuri

2014-02-19T16:57:40+02:00
A+b+c=418
a=2c
b=1/4(2c)-2
2c+1/4(2c)-2+c=418
3c+c/2=420
7c=840
c=120
a=240
b=58
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-19T17:34:40+02:00
A /------/------/------/------/
b /--.2.
c /------/------/
daca adaugam 2 la suma numerelor vom obtine 7 segmente egale si stim ca suma este 418
418+2=420
420:7= 60  - valoarea unui segment
a= 4* 60=240
b= 60-2=58
c= 2 * 60=120
verificare 240+58+120= 418
1 5 1