Răspunsuri

2014-10-02T19:20:21+03:00
In opinia mea opera literara ,, Exemplu" este o opera lirica deoarece cuprinde elementele specifice acestui gen literar.

1 4 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-02T19:21:04+03:00
Genul liric cuprinde totalitatea operelor in care predomina subiectivitatea,exprimarea directa a emotiilor si sentimentelor,prezenta eului liric,limbajul figurat,structura in versuri.I opinia mea,toate aceste trasaturi se regasesc in "(titlul textului/poeziei)" de ... ( autor)
In al doilea rand,elementele de versificatie ofera armonie discursului liric.Textul este structurat in ( pui cate strofe are/daca are)..Masura versurilor este de (cate silabe au versurile ) . Felul de rima ( imperecheata 1 cu 2 si 3 cu 4, incrucisata 1 cu 3 si 2 cu 4,imbratisata 1 cu 4 si 2 cu 3,monorima: 1 cu 2 si 3 cu 4 sau poate fi imperfecta(rimeaza doar unele versuri)
Ritm ( trohaic sau iohanic) .
Opera literara(.....)apartine genului liric intrucat autorul(.....)isi exprima in mod direct propriile sentimente de(.......)cu privire la(.....)Apoi zici de eul liric, apoi de titlu, de tema, structura poeziei, cateva figuri de stil si imagini artistice explicate.Apoi zici de mod de expunere si apoi de elemente de versificatie(rima, ritm, masura)
In concluzie,textul/poezia " " de ... ( autor ) sugereaza o armonie generala a naturii.Din motivele enumerate mai sus,ea apartine genului liric
Sper ca te-am ajutat macar putin,te pup :*