Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-02T19:16:03+03:00
     Toamna pentru mine e un eveniment atat de schimbator si de neprevazut incat as putea sa il compar cu viata mea , acum plin de vant si de picuri reci de ploaie care ameninta sa nu se mai opreasca , maine soare dulce si bland, copacii care in fiecare zi poarta parca alta culoare… crizantemele si tufanelele, iubitele mele, pe care le-as mirosi la nesfarsit( au un parfum atat de natural).
8 3 8
2014-10-02T19:17:48+03:00
...anotimpul care imi ofera o frumusete rece.

2 4 2