Trebuie sa fac o compunere de 12 randuri despre : "Cea mai buna prietena". Am nevoie de niste repere, adica cu ce sa incep si cum trebuie sa o fac :> Multumesc :)

2
Cea mai buna prietena nu este o fata perfecta.Fiecare persoana are defecte, nimeni de pe acest Pamant nu-ti va putea fi alaturi vreodata in absolut orice pentru ca exista contexte in care pur si simplu nu poti implica pe oricine, indiferent de cat de buna prietena iti este.Se poate intampla sa fie impiedicata de circumstante sa iti fie alaturi ascultandu-te,nu pentru ca n-are timp de tine,ci din cauza imprejurimilor care o constrang.Plus ca este capabila sa iti ia apararea in fata altora.
multumesc :">

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-02T19:10:11+03:00
Incepe cu a da desfiniția la cuvântul prietenie, apoi spune ce este prietenia pentru tine, apoi spune care e cea mai buna prietena a ta, descrie-o putin, și închei prin a scrie ce înseamna ea pentru tine.
PS mai poti scrie cum va-ti cunoscut
pot sa scriu calitatiile si defectele ei? :>
desigur, dar scrie ceva mai la generar... nu scrie pre multe defecte
multumesc pentru ajutor :)
2014-10-02T19:15:22+03:00
Cea mai buna prietena a mea este.......Ea mi-a dovedit mereu ca pot sa am incredere in ea si m-a sprijinit mereu.chiar si atunci cand aveam mari proleme.