Scrie numerele reprezentate prin simbolurile urmatoare:
fluturii reprezinta sute
albinutele zeci
gargaritele unitati

am 3 fluturi 3 albinute si 10 gargarite=?
am 4 fluturi 10 albinute si 3 gargarite=413? este corect?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-02T19:03:56+03:00
A) 340
b) 413    
 Cred ca asa e!!                                                    
2 5 2
2014-10-02T19:04:26+03:00