Intr-un parc s-au plantat 25 lalele, cu 8 mai multe zambile si narcise cu 7 mai putine decat lalelele si zambilele la un loc. a) Cate flori au fost plantate in parc? b) Cate flori s-au pierdut, daca au inflorit doar 60 de flori? UN RASPUNS VA ROG FRUMOS!!!

2

Răspunsuri

2014-10-02T19:02:55+03:00
Lalele - 25
Zambile-33
Narcise - 51
Raspunsuri:

a) 109 flori
b) 49
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-02T19:03:11+03:00
25+8=33 zambile
25 lalele
25+33=58 zambile si lalele la un loc
58-7=51 narcise
25+33+51=109 flori s-au plantat
109-60=49 flori s-au pierdut
7 3 7