1.Mentioneaza ce parte de vorbire este fiecare din cuvintele subliniate:
-Ion Andreescu a fost unul dintre cei mai cunoscuti pictori romani.
2.Precizeaza functia sintactica a cuvintelor subliniate:
-Si-a continuat apoi studiile la Paris.
Multumesc.

2

Răspunsuri

2014-10-02T18:54:26+03:00
Ion andreescu e subst propriu
unul este numeral
dintre prepozitie 
cei mai cunoscuti -
2.si-prepozitie 
 apoi adverb de timp
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-02T19:51:59+03:00
1.Ion Andreescu-substantiv propriu
unul-numeral ordinal
dintre-conjunctie
cei mai cunoscuti-adjectiv provenit din verb la participiu
2.Si-subiect
apoi-complement circumstantial de timp
3 4 3