Răspunsuri

2014-10-02T18:43:42+03:00
Cantareata are un grai de lebada 
cu o asa glasuire , Alexandra poate ajunge la conservator
Am calatorit la Vatra dornei
si mosteni nu stiu 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-02T18:44:29+03:00
Graiul sau este bland.                                                                                              Glasuirea naturii este sublima.                                                                                Am crescut in vatra satului.                                                                                      In aceasta casa sunt multi mosteni.
4 2 4