Răspunsuri

2014-10-02T18:20:01+03:00
A) este cel corect : zaci: tu zaci , aripele: ele 
A) Deoarece Zaci=Tu zaci , un pron. si aripile se refera la "ele" .
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-02T18:23:37+03:00
2 Pronume personale. Titulul este unul conotativ,format dintr-un singur cuvant, este un substantiv comun articulat. Acesta ne prezinta fiinta care este descrisa in opera,pasarea.
a) Deoarece Zaci=Tu zaci , un pron. si aripile se refera la "ele" .
=))) Ai dat copy-paste de la mn Dontu :))