Scoateti-mi va rog substantivele de aici ca de analizat ma ocup eu :
Cad fulgii mari incet zburand ,
Si-n casa arde focul ,
Iar noi pe langa mama stand .
De mult uitaram jocul ,
De mult si patul ne-asteapta ,
Dar cine sa se culce ?
Rugata , mama repeta
Cu glasul rar si dulce

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-19T16:24:05+02:00
Fulgii,casa, focul, mama, jocul,patul, mama, glasul.. sper ca ti-am fost de ajutor!
da de foarte mare ajutor :*
imi spui te rog cazul si functia sintactica la fiecare ?
2014-02-19T16:24:26+02:00
Fulgii , casa , focul , mama , jocul , patul , mama(din nou) , glasul

Multumesc !
Nicio problema :))))
imi spui te rog cazul si functia sintactica la fiecare ?