Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-02T18:09:13+03:00
Relatia dintre titlu si continutul este aceea ca izvorul noptii este fix ce spune el adica ochii ei negrii sunt izvorul din care curge tainic noaptea .Adica in poezie el ii descrie ochii ei cei negii si adanci care sunt un izvor pentru el 
6 3 6
2014-10-02T18:16:29+03:00
Titlul poeziei reprezinta complimentul facut la adresa iubitei,cum ca ochii ei negrii ar fi un izvor tainic din care se lasa noptea peste tinut.
1 1 1