Răspunsuri

2014-10-02T18:00:29+03:00
Dacă nu ești sigură , roagă pe cineva să te ajute . Dacă apreciezi că ai făcut corect și te-ai străduit , de ce să nu încerci ?
da
Ma ajuti cu un eseu la istorie pe tema interesul europei in balcani de 4 5 prop
Ce cls ești ?
A 8
Ma ajuti sau nu
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-02T18:19:30+03:00
Poti face ceea ce doresti,doar teas indruma sa citesti pentru daca miine te intreab nu o sa stii raspunsul la intrebare care iti va fi adresata
Da eu pot cind ma intreaba sa citesc repede in carte
dar daca va pue cu cartea inchisa
Da tu stii istoria bine
Ma ajuti
Tr sa fac un eseu cu tema interesul europei in balcani de 4 - 5 prop