Răspunsuri

2014-10-02T17:58:35+03:00
Acele fete sunt sunt foarte destepte
imobil (nush)
urechea prietenei mele se  mare
voi vati facut tema

Eu m-am intepat in acele mame.
Sora mea isi va cumpara un nou imobil
Ocolega din clasa are urechea rupta Voi ati mers cu noi in excursie
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-02T18:03:38+03:00
Acele fete imi sunt prietene.
Acele s-au rostogolit pe jos. (acele de cusut)
Locuiesc intr-un imobil cu patru etaje.
De spaima ramasese imobil. (imobil cu sensul de nemiscat)
Iepurele meu are o ureche neagra si o ureche alba.
Nu nimeresc urechea acului sa bag ata.
Voi merge la munte cu parintii.
3 5 3