Construiti enunturi in care cuvintele picior, cap, spranceana sa fie cu sens propriu(de baza si secundar)si cu sens figurat.

2
ca numi vine nimic in cap si nu inteleg
cu ce sa te ajut?
la romina si matematica daca stii cum terog
primele 2 intrebari
ok.ma uitt acum

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-02T18:09:59+03:00
Astazi am cazut si miam ranit piciorul. de baza
la ion sa farmat picorul de la scaunul sau preferat. secundar
pe mama mea o doare capul .de baza
eri ana sia facut sprincenele.de baza
scuze sensul 2 la cap si sprinceana nusiu
nu-i nimic,dar trebuia sa scri si ce senssurii au
aa ok
2014-10-02T20:36:41+03:00
Azi , o zi groaznică pentru mine în timp ce mă urcam pe scările toboganului unul din prieteni m-a împins de pe scări si mi-am rupt piciorul . 
piciorul scaunul pe care șed eu in fiecare zi la școala sa rupt . 
Ieri am fost la doctor si un băiat avea capul spart.
spranceana mea parca e tot mai mare de pe zi ce trece. 
Atâta știu imi pare rău dacă nu te-am ajutat pe deplin.