Răspunsuri

2014-10-02T17:52:17+03:00
3radical din 13,2 radical din 30, 11 , 2 radical din 31, 5 radical din 5, 8 radical din 2 ,2 radical din 33 (eu nu am radical la tastatura deci unde m scris radical pui tu semnul specific)
Adasoimu dar cum ai facut?
nush cum sa iti explic...
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-02T18:04:50+03:00
3√13, 2√30, 11, 2√31, 5√5, 8√2, 2√33.Angela, 3√13= 10,81.. 2√30= 10,95.. 11= 11.. 2√31= 11,13.. 5√5= 11,18.. 8√2= 11,31.. 2√33= 11,48. asa iti da seama care cum. 

Cum pot sa aflu de ex. 3√13
scoti de sub radical
Cum scot de sub radical
pai n ai invatat cum se scoate de sub radical?
Complicat. Te eog imi spui