As dori si eu explicatia semnelor ? si ! cum se redau acestea când le pronuntam.As dori mai repede ca imi trebuie maine la scoala:


2
Ce fel de semne?
? si !
Adica smnul exclamarii, intrebarii, virgula, puct?
doar semnul exclamarii intrebari si virgula
te rog

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • MBB
  • Ambiţios
2014-10-02T17:47:19+03:00
Semnul exclamarii se plaseaza la sfirsitul unei propozitii cu o intonatie exclamative. Sau se mai pune dupa interjectii si vocativele care exprima stari afective.
Semnul intrebarii este un semn care se foloseste atunci cind vrem sa aratam ca propozitia arata o interogare (care au caracter interogativ)
Virgula este un semn de punctuatie care arata delimitarea grafica sau o pauza intre parti de propozitie.
si poti sa ma ajuti de ce cuvântul mea se scrie cu alte caractere?Cum se pronunta?
Care anume `alte caractere` ?
din fragmetul acesta :Asculta,Monica,tu pui numere la-inceput?.....si s-a facut suta mea
Scuze, nu scrii ortorafic si nu se intelege
din fargmentul asta trebuie sa spun de ce cuvantu mea este scris cu alte caractere?Cum se pronunta?
2014-10-02T17:50:59+03:00
Semnul? Se folosește cand avem o propozitie interogativa si ! Cand avem o propozitie exclamativa