Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-02T17:40:53+03:00
Asemanari: -toate reflecta un cadru natural
-in toate sunt evidentiate iubiriie ideale ale poetilor
-sunt in genul liric si sunt scrise in versuri (incepe cu asta)
Deosebiri: -in poezia Lacul'' eul liric isi exprima durerea pentru ca iubirea lui nu este neimplinita.In poezia "Emotie de toamna", poetul ne arata frica de a pierde persoana iubita. Iar in poezia "Izvorul noptii", eul liric ne prezinta frumusetea iubitei lui, evidentiind ochii ei. 
2014-10-02T17:47:12+03:00
Asemanari:
-tema centrala este iubirea;
-cadrul natural (padurea,izvorul,lacul) estet prezent in textul poeziei;
-figuri de stil comune:personificarea si epitetul;
-ambele poezii se bazeaza pe asteptarea eului liric;



Deosebiri:
-in poezia "Lacul" persoana iubita este imaginara,iar in cea de-a doua poezie , iubita este absenta,nu neaparat imaginara;


7 3 7