Răspunsuri

2014-02-19T16:27:45+02:00
X= numar meri 
y=numar caisi 
z=numar peri 
 x+y+z=710
x= 2y rezulta y= x supra 2 
x=z-15 rezulta z=15+x 
 x+ x supra 2 + 15+ x = 710 
x+ x supra 2 + x= 695 

(2x+x+2x) supra 2= 695 
5x= 1390 
x= 278
y= 278:2=139
z=278+15=293 
sper ca ai inteles
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-19T16:46:03+02:00
Meri --
caisi -
peri --+15
710-15=705/5=141 caisi
meri=282
peri=297
1 5 1