Complete these sentences and then check your work with your partner.
I am not English,...................?
You are at school,.................?
They are here,.......................?
Mike is fond of music,............?
Mike and Stive aren't Romanian,......?
He is intelligent,.....................?
Kate isn't fat,..........................?
I am pretty,.............................?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-02T17:27:46+03:00
1. am i?
2. aren”t you?
3. aren”t they?
4. isn”t he?
5.are they?
6.isn”t he?
7.is she?
8. nu sunt sigura dar cred ca e : am not i?

4 4 4
2014-10-02T17:35:02+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.


1.am I?

2.aren't you?

3.aren't they?

4.isn't he?

5.are they?

6.isn't he?

7.is she?

8.am I not?

adica e la fel ca raspunsul de mai devreme, doar ca acolo s-a gresit întrebarea 8.

8 5 8