Alegeti un proverb si povestiti in zece randuri o intamplare hazlie . Imi da cineva o idee despre ce sa fac.Proverbele sunt:
Omul sfinteste locul.
Haina face pe om.
Ulciorul nu merge de multe ori la apa.

2

Răspunsuri

2014-10-02T17:08:26+03:00
O EXCURSIE HAZLIE
Eram in excursie. Ne simteam foarte bine. Am fost cu vaporasul. Ne -am distrat de minune. Era un peisaj superb. La intoarcere, am vizitat gradina zoologica.  Am vazut multe animale. Dar mie mi-a placut cel mai mult de cerb. Apoi noi am mers in parc sa ne faca doamna o poza. Din greseala, Stefan s-a asezat pe un musuroi de furnici. Cred ca s-a speriat. Toti am ras.  El striga:
– Ajutor! Ma mananca furnicile!
52 4 52
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-02T17:09:02+03:00
Am iesit intr-o seara de la sala de aerobic si ma plimbam prin magazine in cautare de cosmetice imbracata in trening (eram in pauza dintre aerobic si sauna).Intru intr - un magazin si incep sa ma uit la niste farduri Bourgeois, o scumpa de vanzatoare ma vede si - mi zice dispretuitor: ,,Lasa - le pe-alea ca sunt scumpe, uite avem Ruby rose aici".Am lasat-o in pace si m- am intors la sala, am fost la sauna, dupa care m- am imbracat de plecare si am trecut inapoi prin magazin sa - mi cumpar fardul care imi plcusa, de data aceasta eram imbracata in costum.Exact aceeasi vanzatoare care cu o ora in urma imi recomandase fardurile cele mai ieftine, nu mai stia acum cum sa se poarte, mai dragastos si mai frumos cu mine si cum sa - mi prezinte cateva produse dintre cele mai scumpe.
In concluzie  HAINA SIGUR IL FACE PE OM! 
Succes!
41 4 41