Răspunsuri

2014-10-02T17:11:23+03:00
-7,42 ; 1,63 ; 0,68; 0,43 ; -5,58; -0,3 .
tiam scris doar răspunsurile , sper sa te fi ajutat...
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-02T17:13:03+03:00
-5,12-2,3=-7,42
2,13-0,5=1,63
1,78-1,1=0,68
1,13-0,7=0,43
-2,68-2,9=-5,58
0,7-1=-0,3
Nu am luat nici un calculator, le-am rezolvat pe foaie dar, ii problema ta daca ma crezi sau nu , chiar nu ma interesează ...si un sfat , sper sa nu te suferi dar ar trebui sa pui mana pe cartea de limba romana ca stai cam rău la capitolul ortografie...
Multumesc mult!
deva te uiti putin in mesaje? ti.am trimis un msj
Mie?
nup tie