Răspunsuri

2014-10-02T17:06:18+03:00
a=37+9=46
b= a-18=46-18=28
c=b+39=28+39=67
d=c-28=67-28=46
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-02T17:13:00+03:00
    37+9= 46     (a)                                                                                                                         46-18= 28     (b)                                                                                                                       28+39=67        (c)                                                                                                                    67-28=  49           (d)                      
sper ca ti-am fost de ajutor :)
El a gresit
MULTUMESC
Cu placere :)
stai am gresit ...la D spune 39 ca am uitat ceva scz man