Răspunsuri

2014-10-02T17:00:32+03:00
Molima sa raspandit la toti . wow ce pojghita uriasa !!! clinchet e misto ma joc !
alte propozitii?
spunetimi si mie 10 cuvinte cu analiza prin verb !!!
va rog
nus propozitii
este o intrebare sa imi spuna si mie cineva
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-02T17:02:43+03:00
Clinchetul clopoteilor rasuna in case.                                                                        Pojghita s-a format in apa din galeata/.                                                                  Toti colegii mei au molima.