cu se rezplva aceasta problema am raspunsurile dar nu sti cum sa procedez ?Bunica are in ograda 22 de pasari.Daca ratele sunt de doua ori mai putine decat gainile iar curcile cu 6 mai multe decat ratele, pasari sunt de fiecare fel ?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-10-02T16:41:03+03:00
R.I_____I
G.I_____I_____I
C.I_____I+6

Suma este 22 .
22-6=16
16:4=4 ( rate )
4x2=8 ( gaini )
4+6=10 ( curci )
1 5 1
2014-10-02T16:41:19+03:00
R+g+c=22
2r=g
c=r+6
Inlocuim in prima relatie: r+2r+r+6=22
4r+6=22
4r=16
r=4
c=r+6=4+6=10
g=2r=8