Răspunsuri

2014-02-19T16:15:10+02:00
A=primul număr b=al doilea număr a-b=381 a : b=4 r=12 r=rest dacă folosim Teorema împărţirii obţinem: Deîmpărţit=împărţitor ori cât + rest a=deîmpărţit b=împărţitor a=4b+12 înlocuim în a-b=381 şi obţine: 4b+12-b=381 3b=381-12 3b=369 b=369/3 b=123 a-b=381 rezultă că a=381+ 123 a=504 Sper că te-am ajutat! :)
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-19T17:10:03+02:00
A : b= 4 rest 12 ⇒ a=4b+12
a /---/---/---/---/..12..
b /---/
       ......381.......
381-12=369 reprezinta valoarea a 3 segmente egale
369:3=123 un segment
b=123
a= 4*123+12= 492+12=504
verificare a= 123+381=504
1 5 1