verbe neregulate?
DA
Infinitiv
-forma 1-
Trecut
-forma 2-
Participiu trecut
-forma 3-
Traducere
verb
to abide
abode
abode
a astepta, a sta, a locui
to arise
arose
arisen
a se ridica
to awake
awoke
awaked
awoken
awaked
a se trezi
to be
was, were
been
a fi
to bear
bore
born
a se naste
to beat
beat
beaten
a bate
MS

Răspunsuri

2014-02-19T16:08:26+02:00
Arise-arose-arisen
awake-awakened-awekened
backslide-backslid-backslid
be-was/where-been
bear-bore-bome
beat-beat-beat
become-became-become
begin-began-begun
bend-bent-bent
bet-bet-bet
bid-bid-bidden
bind-bound-bound
bite-bit-bitten
bleed-bled-bled
blow-blew-blown
break-broke-broken
breed-bred-bred
bring-brought-brought
broudcast-broudcast-broudcast
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-19T16:16:11+02:00
Been, born, beaten, become, begun, bent, bet, bound, bitten, bled blown, broken, bred, brought..
2 5 2