Răspunsuri

2014-10-02T16:34:43+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
-ionela unde ai fost in acesta vara?
-eu am fost la mare la munte si la bunei.
-dar tu,ceai facut in vacanta mare?
-eu am fost la cascada niagara,aceasta se afla in canada.
........
11 3 11
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-02T16:38:19+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
-Buna, Maria! 
-Buna , ALexandra! (poti pune si alte nume)
(dupa cateva replici schimbate intre el)
-Tu cum ti-ai petrecut vacanta de vara?
-Pai, eu in vacanta aceasta de vara am fost la bunici si apoi la mare. Cateva saptamani pe care le-am petrecut la bunici au fost cele mai frumoase de pana acum. Acolo mi-am facut prieteni noi, am fost in padure  la cules de mure si am facut si multe alte lucruri care mi-au ramas tiparite in minte, si imi vor ramane mere. Tu ce ai facut?
-Eu am fost la mare cu parintii si cativa prieteni si a fost nemaipomenit. Am stat acolo o saptamana si doua zile. Am fost in vizita la Cetatea Histria, la Muzeul Marinei Romane, Delfinariu si alte locuri.
-Foarte frumos. Eu trebuie sa plec. Sper sa ne mai auzim . La revedere!

-Si eu sper la fel. La revedere!
31 4 31