Spuneti-mi si mie cate o propozitie cu expresiile: vazduhul purpuriu de-un rosu soare, bujori infocati!

2
In zare se vede vazduhul purpuiu de-un rosu soare . Bluza ei are culoarea unor bujori infocati .
aseara am zarit vazduhul purpuriu de-in rosu soare
Multumesc tuturor.! Toate propozitiile sunt bune :*
Cu placere :D
Cu placere!

Răspunsuri

2014-02-19T15:46:48+02:00
Ma incanta vazduhul purpuriu de la apusul soarelui.
Are obrajii de-un rosu soare.
Imi spune ca am parul asemenea bujorilor infocati.

1 2 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-19T15:48:02+02:00
 * In vazduhul purpuriude-un rosu soare  se afla Sofia , o printesa cat o schiapa.
Bujorii sai infocati  ii dezvaluia chipul luminos.
[ Sper ca te-am ajutat ]
3 4 3