Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-02T15:38:10+03:00
2,(1) =2 intregi si 1 supra 9= 19 supra 9
0,(15)= 15 supra 99=5 supra 33
-0,(15)=-5 supra 33
9,(22)=9 intregi si 22 supra 99=9 intregi si 2 supra 9= 83 supra 9
4,(0)=4
-1(111)=-1 intreg si 111 supra 999=-1 integ si 1 supra 9=-10 supra 9
0,4040404...= 0, (40)= 40 supra 99

1 5 1
2014-10-02T15:38:56+03:00
Transforma in fractii ordinare pe principiul : Partea intreaga a unei fractii periodice se scrie ca intregi iar partea periodica se scrie supra atati de noua cate numere sunt in paranteza Exemplu: 2.(1)= 2(intregi) 1/9 --> / inseamna supra