Salut.Nu stiu la tema de Romana ceva /
Zice sa indic Locutiunile substantivale din urmatoarele cuvinte
·A baga de seama
·A lua la refec
·A pune cale
·A ramane in urma
·A scapa din vedere
·A trece cu vederea

2

Răspunsuri

2014-02-19T15:42:11+02:00
Pai cele pe care le-ai scris tu sunt locutiuni verbale
Spune sa indic locutiunile substantivale :|
Acestea sunt toate lucutiune verbale.
locutiuni*
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-19T15:42:57+02:00
A baga de seama= a observa
a lua la refec=a mustra pe cineva
a pune la cale=a pregati ceva
a ramane in urma=a se lasa intrecut
a scapa din vedere=a omite
a trece cu vederea=a nu tine seama