Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-02T15:04:25+03:00
Doar = numai 
Sper ce team ajutat


multumesc :*
cp
mai ajuta-ma putin te rog.Spune asa intrebarea;subliniaza sunetele prin care se deosebesc perechile de cuvinte:oral;orar;original;originar
pls
2014-10-02T15:05:49+03:00
De egzemplu: numai,singurul
numai Dumnezeu ma poate judeca . Singurul om poate sa-si traiasca viata deplin.
ms
mai ajuta-ma putin te rog.Spune asa intrebarea;subliniaza sunetele prin care se deosebesc perechile de cuvinte:oral;orar;original;originar