Răspunsuri

2014-02-19T15:40:18+02:00
_Alo! Buna ziua! Ma numesc Popescu Florin ( ce nume vrei tu sa pui) si va sun deoarece bunica mea a lesinat. Stam pe strada ...., iar bunica  a mai avut aceste caderi de genul acesta.
_ Va rugam sa va linistiti, sa stati alaturi de bunica pana cand soseste salvarea.. vom ajunge cat putem de repede!
La revedere!
_La revedere!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-19T15:50:03+02:00
-Alo,salvarea ?
-Alo,da !
-As dori un echipaj de salvare puna aici pe strada____ deoarece bunicul meu si-a fracturat piciorul .
-Venim imediat..
-Ce sa fac puna ce ajungeti ?
-Doar punei o compresa cu apa rece !
-Bine!
-La revedere!
-La revedere!