Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-02T15:00:19+03:00
Monosilabice: 
club , ghid , film , leac , ied  , nord , pix ,  pod , pui , risc

bisilabice : 
vara (va-ra), soare(soa-re), luna(lu-na), mana(ma-na), scaun(sca-un).fata(fa-ta),cana(ca-na),toba(to-ba),floare(floa-re),foca (fo-ca)
trisilabice:fluture (flu-tu-re) , sirena(si-re-na) , veioza (ve -io-za) , icoana (i-coa-na), crocodil (cro-co-dil), iepure (ie-pu-re) , pisica (pi-si-ca) , foarfeca (foar-fe-ca), lebada , statuie 

plurisilabice 

calculator  , imprimanta  , floricele , bucatarie  , dormitoare , instalatie  , copacel  , curcubeule  , doctorita , asistenta 
ma marchezi cu cel mai bun?
cum fac asta? ca nu stiu
lasa
  • MBB
  • Ambiţios
2014-10-02T15:02:29+03:00
Monosilabe: ac, dex, om
Bisilabice: luna, scoala, numar
Trisilabic: pericol, pagina, anonim
Plurisilabice: vocabular, enciclopedie, universitate
3 5 3