Intr-o scoala sunt inscrisi in clasele primare 456 de elevi.Dintre ei, 178 de elevi iau masa de pranz la cantina scolii, iar 87 de elevi raman la scoala pentru pregatirea temelor sub supravegherea cadrelor didactice.
a ) Aflati numarul elevilor care nu iau masa de pranz la cantina scolii.
b) Aflati numarul elevilor care nu raman la programul suplimentar de pregatire.
va rog ajutati-ma?

2

Răspunsuri

2014-10-02T13:50:32+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-02T14:02:28+03:00