Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-19T15:43:46+02:00
Intr-o opera raportul dintre realitate este foarte important pentru cititor.Acesta poate deduce daca un text realistic sau nu prin faptul ca autorul poate fi creditabil,omnistient ,omniprezent.De ex in enigma otiliei in prima parte este realistic(descrierea razboiului),in cea de-a doua parte ne relateaza povestea lui de dragoste ,de cand s-a casatorit cu Ela pana cand ne spune cum s-au cunoscut de fapt(suna ciudat dar aurorul incalca cronogia).Sper sa te ajute.
4 3 4
2014-02-19T15:44:49+02:00
Depinde daca e opera lirica sau epica.. in general o opera literara isi propune sa ilustreze o anumita viziune a scriitorului asupra realitatii. Oricum realitatea e plecarea oricarui demers creator