Traduceti urmatoarele propozitii in Lb.Romana : 1.It is fun,isn't it ? 2. It isn't boring,is it? 3. I am not English ,am I ? 4. You are at school , aren't you ? 5. They are here , aren't they ? 6.Mike is fond of music , isn't he? 7. Mike and Stive aren't Romanian, are they ? 8. He is itelligent,isn't he ? 9. Kate isn't fat , is she ? 10. I am pretty , aren't I ?

2
tot la lectia asta sunt si eu
aaaa
imi poti sa cel mai bun raspuns ?

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-02T11:26:20+03:00
1.Este distractiv ,nu-i asa ?
2.Nu este plictisitor,nu?
3.Eu nu sunt englez,nu?
4.Esti la scoala,nu-i asa?
5.Ei sun aici, nu-i asa?
6.Mike este pasionat de muzica , nu-i asa?
7.Mike si Steve nu sunt romani , nu sunt ?
8.El este inteligent , nu-i asa?
9.Kate nu este grasa ,nu-i asa?
10.Eu sunt frumoasa, nu-i asa ?
2014-10-02T14:03:11+03:00
1.Este distractiv ,nu-i aşa ?
2.Nu este plictisitor,nu?
3.Eu nu sunt englez,nu?
4.Eşti la şcoală,nu-i aşa?
5.Ei sunt aici, nu-i aşa?
6.Mike este pasionat de muzică , nu-i aşa?
7.Mike şi Steve nu sunt români , nu sunt ?
8.El este inteligent , nu-i aşa?
9.Kate nu este grasă ,nu-i aşa?
10.Eu sunt frumoasă, nu-i aşa ?