Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-02T10:51:22+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
 Era odata un baiat pe nume Mihai , iar Mihai nu era un om bogat , el era fiu de pastor!
 Intr-o zi din toata saracia lui isi luase o haina scumpa , ajuns la scoala se ducea la fiecare coleg si zicea:
 - hahahaha ! nu ai geaca ca a mea , ce taran estii !
 - Si din neatentie a dat cu cotul de calimara de cerneala dupa banca , si s-ia murdarit haina.
 Baiatul apoi se duse int-run colt si incepusa sa planga , iar toti colegii radeau de el .
 Un alt coleg se apropiase de el si ii spuse la ureche , " Nu haina face pe om " , apoi baiatul se ridicase increzator , si se duce acasa plangand ca un copil cu frica ca parintii lui o sa-l bata cu cureaua !
85 4 85
multumesc mult!
apepo iti place minecraft?
De ce intrebi?
nu tu ma refeream la max ca iam vazut poza de profil
dati place?
2014-10-02T10:53:56+03:00
Odata, pe cand eram copilandru, cand eu ma jucam cu prierenii, a venit la noi un nou vecin, care avea un baietel de seama mea. Noi, eu si amicii mei, am incercat sa ne imprietenim cu el, dar era obisnuit cu mofturi, fite si bogatii. Si spunea ca are cei mai bogati parinti, si ca are de toate, si statea cu noi doar pentru a se lauda. Si intr-o zi , am mers cu totii la un picnic, cu parintii si , printr-un accident, acel baiat s-a impiedicat si a cazut. Nou nu eram prin preajma, dar cand l-am vazut venind si plangand ne-am dat seama ca s-a ranit. Si ce credeti ca a facut el: a dat vina tocmai pe mine. Si de ce? Pentru ca nu stia ce e durerea, dar eu si prietenii mei le-am explicat parintilor ca nu eu am fost, si aveam martori. Si astfel a fost demascat un mincinos, si stim ca el chiar daca era bogat, nu insemna ca nu e si mincinos. Deci nu haina il face pe om.
32 3 32