Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-02T10:54:05+03:00
Am citit de curand ,, La umbra fetelor in floare".
Am daruit azi o floare.

Daca mergi dormind risti sa te impiedici.
Cand esti obosit e bine sa dormi.

Durerea te strange ca-ntrun cleste.
Fermierul strange recolta.

Mama isi invaluie cu privirea puiul.
Ceata invaluie natura intr-o mantie alba.

2014-10-02T10:57:50+03:00
Am citit de curand ,, La umbra fetelor in floare".
Am daruit azi o floare.

Daca mergi dormind risti sa te impiedici.
Cand esti obosit e bine sa dormi.

Durerea te strange ca-ntrun cleste.
Fermierul strange recolta.

Mama isi invaluie cu privirea puiul.
Ceata invaluie natura intr-o mantie alba.
1 1 1