Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-02T10:21:18+03:00
14×12-14×7-5×13  =14(12-7)-5x13=14*5-5*13=5(14-13)=5*1=5

 7×49 +7 ×31-7 × 50 = 7(49+31-50)=7*30=210

32 ×25 +32×11-36 ×30=32(25+11)-36x30=32*36-36*30=36(32-30)=36*2=72

 99×11 +13×11-112 = 11(99+13)-112 = 11*112-112 = 112(11-1)=112*10=1120

177×36 -177×31-77×5  = 177(36-31)-77x5= 177*5-77x5 = 5(177-77) = 5*100=500

 32+32 ×15 +32 ×84 =32(1+15+84)=32*100=3200
22 4 22
2014-10-02T11:06:52+03:00
14x12-14x7-5x13=14(12-7)-5x13=14x5-5x13=5(14-13)=5x1=5
7x49+7x31-7x50=7x(49+31-50)=7x30=210
32x25+32x11-36x30=32(25+11)-36x30=32x36-36x30=36(32-30)=
36x2=72
99x11+13x11-112=11(99+13)-112=11x112-112=112(11-1)=112x10=
1120
177x36-177x31-77x5=177(36-31)-77x5=177x5-77x5=5(177-77)=5x100=500
32+32x15+32x84=32(1+15+84)=32x100=3200
Poftim? Crezi ca numai tu sti sa rezolvi?
"sti" se scrie cu doi de ii
Si ce-i cu asta?Nu ti s-a intamplat niciodata sa nu ti se imprime o litera?Esti rautacioasa!
Cand dai raspunsul se sterge cel precedent!Deci trebuia sa-l copiisi apoi sa-l scriu.rezi ca sta cineva sa copie atata? Se vede rautatea!
???? -.-