Răspunsuri

2014-10-02T10:11:28+03:00
In biologie,specia este categoria sistematica fundamentala,inferioara genului si superioara subspeciei.
Regnul este cea mai mare categorie sistematica in biologie; fiecare dintre cele trei diviziuni ale corpului din natura:animal,vegetal si mineral.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-02T14:28:54+03:00
Mai multe animale ce se aseamănă între ele și care au un strămoș comun formează o specie. Totalitatea speciilor de pe pământ formeaza