Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-19T15:16:58+02:00
Enunt istoric? Hmm...
In timpul construirii Capelei Sixtine Rafael Sanzio a facut pe vitralii mai multe mozaicuri reprezentand o rozeta
Merge?
A, cu fiecare? Trebuia sa fi mai explicit/a
chiar asa habar nai
Pai
1.Toate catedralele gotice aveau vitralii.
2. Roseta era considerat un simbol regal.
3. Mosaicurile erau in special gasite in timpul Imperiului Roman in special in casele Nobililor
mersi Mika
Nu ai pentru ce :)
2014-02-19T15:17:12+02:00
Manastirile de tip gotic aveau in antichitate gheamuri vitralii
adica colorate cu desene
1 5 1